ההוראות ודוגמה נמצאים מתחת.
1. Shade in some of the grid squares.
2. Shaded squares cannot touch horizontally or vertically.
3. Once completed, the unshaded squares must form a single connected region - that is, for every two white cells, there is a path of white cells connecting them, in which each two consecutive cells in the path are horizontally or vertically adjacent.
4. Squares with a number and arrow are clues, and may also be shaded or unshaded. If a clue is unshaded, the number indicates how many shaded squares the arrow points to. If a clue is shaded, it gives no information (it can be right or wrong).
5. The puzzle has a unique solution.
1. השחירו חלק מהמשבצות בטבלה.
2. משבצות מושחרות לא יכולות להיות צמודות אחת לשנייה אנכית או אופקית.
3. המשבצות הלבנות צריכות ליצור שטח אחד קשיר, כלומר, בין כל שתי משבצות לבנות צריך לחבר מסלול שמורכב ממשבצות לבנות, שבו כל שתי משבצות עוקבות צמודות זו לזו אנכית או אופקית.
4. משבצות עם מספר וחץ הן רמזים, וגם אותן אפשר להשחיר או לא להשחיר. אם רמז לא מושחר, המספר אומר על כמה משבצות מושחרות החץ צריך להצביע. אם רמז הוא מושחר, הוא חסר משמעות; הוא יכול להיות נכון או שגוי.
5. לחידה יש פתרון יחיד.
Example:2. משבצות מושחרות לא יכולות להיות צמודות אחת לשנייה אנכית או אופקית.
3. המשבצות הלבנות צריכות ליצור שטח אחד קשיר, כלומר, בין כל שתי משבצות לבנות צריך לחבר מסלול שמורכב ממשבצות לבנות, שבו כל שתי משבצות עוקבות צמודות זו לזו אנכית או אופקית.
4. משבצות עם מספר וחץ הן רמזים, וגם אותן אפשר להשחיר או לא להשחיר. אם רמז לא מושחר, המספר אומר על כמה משבצות מושחרות החץ צריך להצביע. אם רמז הוא מושחר, הוא חסר משמעות; הוא יכול להיות נכון או שגוי.
5. לחידה יש פתרון יחיד.
דוגמה:
No comments:
Post a Comment